Ak ste sa rozhodli usporiadať spoločenskú udalosť v srdci hlavného mesta, priestory nášho hotela sú ideálnym miestom pre usporiadanie večierkov, recepcií, plesov, stužkových slávností, svadobných hostín či rodinných osláv.

Stužkové

Stužková slávnosť je jedným z najdôležitejších a najkrajších dní v živote študentov, no zároveň prináša aj mnoho organizačných povinností. Náš tím má bohaté skúsenosti a je pripravení Vám s organizáciou pomôcť a splniť všetky Vaše požiadavky. Pre bližšie informácie a prehliadku priestorov nás neváhajte kontaktovať priamo na tel.č. 0948 169 916 alebo 0948 773 823 a emailom na sales@hoteltatra.sk

Zistiť dostupnosť

Základný balíček od 45€ na osobu : – prenájom priestorov – welcome drink – parkovacie miesto pre organizátora – priestor pre šatňu – exkluzívne 3 chodové menu – večerný studený bufet – nealko nápoje

Doplnkový balíček elegant  +10€ na osobu: + all inclusive nealko vrátane kávy + výzdoba stolov, svietniky a biele návleky na stoličky + rozšírený večerný bufet + salónik Classic *Ceny balíkov sú kalkulované na celkový počet hostí v rozmedzí od 100 do 150, pri väčšom či menšom počte Vám radi pripravíme individuálnu cenovú ponuku.

Elegantne pripravené stoly a prestieranie, vynikajúce jedlo, výborná atmosféra, príjemný a ochotný personál. Tie 4* sú zaslúžené!
Daniela Kralovičová

Vianočné Večierky

Neváhajte nás kontaktovať a nechajte si pripraviť ponuku na mieru priamo od našich predajcov, alebo si vyberte jeden z našich eventových balíčkov.

 

Zistiť dostupnosť

Balíček Clasic za 52 Eur na osobu zahŕňa:

  • Prenájom miestnosti zdarma
  • Základné technické vybavenie zdarma
  • Slávnostná výzdoba
  • Vianočný punč alebo Prosecco na privítanie
  • Pestré občerstvenie formou Bufetu so sladkými vianočnými maškrtami
  • Nápojový balíček : vianočný punč // víno // nealko

Pre min. 50 osôb

 

Balíček Premium za 62 Eur na osobu zahŕňa:

  • Prenájom miestnosti zdarma
  • Základné technické vybavenie zdarma
  • Slávnostná výzdoba
  • Vianočný punč alebo Prosecco na privítanie
  • Bohaté občerstvenie formou Bufetu so sladkými vianočnými maškrtami
  • Polnočná Kapustnica
  • Nápojový balíček : vianočný punč // pivo // víno // nealko // káva a čaj

Pre min. 50 osôb

The participants were very satisfied with your service and the quality of the hotel. Thank you also from my side for the good administration and the smooth stay! We are looking forward to come again next year.
T. G | LIW

Eventy

Oslávte s nami každú príležitosť! Či už ste sa rozhodli usporiadať menšiu rodinnú oslavu alebo galavečer pre 200 hostí, v našom hoteli nájdete tie správne priestory pre všetky typy spoločenských udalostí.

Zistiť dostupnosť

Zabezpečíme Vám

– prenájom priestorov – výzdobu sály – slávnostné menu – kompletný catering – ubytovanie pre mladomanželov grátis – ubytovanie pre hostí – parkovací dom s kapacitou 90 miest

V prípade záujmu Vám vieme sprostredkovať

– kvetinovú výzdobu – svetelnú produkciu – hudobnú produkciu (DJ alebo kapela) – fotografa a kameramana – tortu a koláče – a mnohé iné

Dovoľte mi poďakovať sa za vkusne pripravené stoly a prestieranie, výborne zabezpečené služby, vynikajúce jedlo a príjemný, ochotný a nenápadný personál. Tie štyri hviezdičky sú zaslúžené!
OSLAVA DLHOROČNÉHO KLIENTA

Svadby

Svadba je jedným z najdôležitejších dní v živote a náš tím je pripravení slniť všetky Vaše požiadavky a očakávania. Pre svadobnú hostinu odporúčame priestory našej reštaurácie Stará Bratislava, ktorá má kapacitu až 180 hostí.

Zistiť dostupnosť

Zabezpečíme Vám: – prenájom priestorov – výzdobu sály – slávnostné menu – kompletný catering – ubytovanie pre mladomanželov grátis – ubytovanie pre hostí – parkovací dom s kapacitou 90 miest

V prípade záujmu Vám vieme sprostredkovať: – kvetinovú výzdobu – svetelnú produkciu – hudobnú produkciu (DJ alebo kapela) – fotografa a kameramana – tortu a koláče – a mnohé iné

Chceli by sme sa spolu s mojím manželom poďakovat za tú najkrajšiu, najdokonalejšiu svadbu akú sme si mohli priať! Nie nadarmo sa hovorí, že svadba je o ľuďoch a práve vďaka skvelému personálu na čele s úžasným manažmentom sme si mohli užiť každú minútu nášho dôležitého dňa. Patrí Vám jedno veľké ĎAKUJEM a okrem toho, že do konca života nezabudneme, vás budeme všetkými 10-timi odporúčať. Ste úžasní.
FACEBOOK